2 Ekim 2012 Salı

Saçlara İyi Gelen Öneriler, Saçlarıma Ne İyi Gelir?

Saçlarımız doğal güzelliğimiz belki de saçlarımız tek varisimiz...:),Saçlara iyi gelecek birkaç öneri sizlerle... Birde saça uygulanan karanfil saçlarınıza çok iyi gelecek diye umuyorum benim saçlarıma iyi gelmişti...

İlk önce bi aktara gidin ve 5 10 liralık karanfil alın... Karanfili bir cezvede kaynatın ve soğumasını bekleyin... Sonra biraz ılıkken pamuk yardımıyla saç diplerinize suyunu uygulayın sonra da tüm saçınızı karanfil suyuyla ıslanacak şekilde pamuk yardımıyla yada ellerinizle ıslatın biraz masajdan sonra bir havluya sarın kafanızı ve bekleyin... Varsa işiniz onu yapın..Temizlik yapın Ütü yapın yemek yapın Ben uzun bir süre beklettim çünkü sonrada yıkayın ya da duş alın ... Hafif kokusu kalacaktır ama emin olun hoş bir koku oluyor tabi sevmeyenler için ayrı bir konu... Ve saç rengimi  değiştirir diye de düşünmeyin çünkü bir etkisi olmadı bana...Haftada 1 kez uygulayın...

Saçların güzelliği için en önemli şey kullanılan bakım ürünleridir. Nemlendirici ve saç kremlerinin hiç kullanılmaması gibi fazla kullanımı da zararlıdır. Duştan sonra uygulamak yeterli olacaktır.

 Saçlarınız dalgalı ise elektriklenmemesi için ısısız kurutma yöntemini deneyin. Saçların elektriklenmesi kuru oldukları anlamına gelir. Bu durumda nemlendirici serumlar kullanabilirsiniz.

 Saçların sağlıklı uzaması ve uçlarının kırılmaması için ayda 1-2 kez kestirmek gerekmektedir. Çok sık fırçalamak da saçların kırılmasına neden olmaktadır. Saçları düzleştirmeden önce tamamen kuru olduğundan emin olun. Islak saçın en büyük düşmanı düzleştiricilerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder