2 Ekim 2012 Salı

En Çok Söylenen Yalanlar, Erkeklerin Söylediği Yalanlar

Yalan konusunda hiç kimse diyemez ki ben hiç yalan söylemedim.. 7 sinden tutunda yetmişine kadar ve gelmiş geçmiş bütün insanlar yaşamları süresince yalana başvurmuşlardır... Çünkü insan yalan söylemeye meyillidir...Şimdi erkek ve kadınların en çok söyledikleri yalanlar sizlerle...

1. Bayağı kilo vermişsin
2. Bir ara görüşelim
3. Sorun sende değil bende
4. Ben mail atmıştım size
5. Şimdi seni arayacaktım
6. Zehirlendim İnsan bazen gerçekten zehirlenir ama işten kaytarmak için en sık kullanılan yalandır.
7. İndirim vardı Bu özellikle kadınların, bazen yakın çevrelerine bazen de kendilerine söyledikleri bir yalandır. Mağazanın bir köşesinde indirimli ürünler satılıyorsa, oradan ne alsa indirimli diye inanmak ve inandırmak ister.
8. Feci trafik vardı
9. Göründüğü gibi değil! Birinden “Göründüğü gibi değil!” kalıbını duyuyorsanız, bilin ki orada çetrefilli bir durum var. Yalanlar dizisi genelde bu cümlenin ardından gelmeye başlar, dikkatli olmak gerekir.
10. Seni zayıf gösterdi Pantolon popo kısmını topladı mı? Çizgili uzun gösterdi mi? Bu elbise göbeği kapadı mı? ış kılık kıyafetle kusurları kapamaya girdiğinde etrafımızdakilerden bir yalan duymaya ihtiyacımız vardır. Biz de söyleriz.
11. Ailevi bir mesele vardı
12. Telefonun sesi kısık kalmış
13. Başım ağrıyor
14. Bütün gün toplantıdaydım
15. Senin gibisini görmedim
16. Beş dakika sonra oradayım
18. Önemli olan ruh güzelliği
19. Doktora gidiyoruz
20. Çok kitap okurum
21. 80 milyon bizi seyrediyor
24. Sadece arkadaşız
25. Hiç yalan söylemem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder